Andragoški center Slovenije

Andragoški

Prekoči do vsebine

a/a

16. 6. 2022

Izobraževanje odraslih ne doseže tistih, ki ga najbolj potrebujejo

Glavni izziv vseh, ki delujemo v izobraževanju odraslih po vsem svetu, je, doseči tiste, ki ga najbolj potrebujejo. To je ključno sporočilo Unescovega petega globalnega poročila o učenju in izobraževanju odraslih (GRALE 5), ki je bilo predstavljeno včeraj na sedmi mednarodni konferenci o izobraževanju odraslih (CONFINTEA VII).

Kljub napredku – zlasti pri udeležbi žensk – Unescovo poročilo kaže, da so tisti, ki izobraževanje odraslih najbolj potrebujejo, še vedno prikrajšani:

  • približno 60 % držav je poročalo, da se udeležba invalidov, migrantov in zapornikov ni izboljšala;
  • 24 % držav je poročalo, da se je udeležba podeželskega prebivalstva zmanjšala;
  • udeležba starejših odraslih se je prav tako zmanjšala v 24 % od 159 anketiranih držav.

GRALE 5 poziva k spremembi pristopa držav članic k učenju in izobraževanju odraslih. Podpreti ga je treba z ustreznimi naložbami in tako vsem zagotovili možnost, da imajo koristi od učenja in izobraževanja odraslih.

Vabimo torej k branju celotnega poročila GRALE 5, ali pa si oglejte le povzetek.

Ob tem bi radi opozorili še na nekaj dokumentov, ki so nastali ob pripravi na konferenco CONFINTEA VII. Med njimi so osnutek marakeškega okvira za ukrepanje, nekateri delovni in informativni dokumenti konference in poročila o regionalnih posvetovanjih CONFINTEA VII. Vse skupaj je objavljeno na spletni strani https://www.uil.unesco.org/en/seventh-international-conference-adult-education/resources.

© 2022 Andragoški center Slovenije. Vse pravice pridržane.

Avtor: Creatim

Skip to content