a/a
13. 5. 2025
Iz najnovejšega novičnika ELM: o raziskavah, vodenju in prožnih učnih poteh
V aprilski številki novičnika spletne revije ELM razmišljajo o povezovanju med raziskovanjem, prakso in oblikovanjem politik v izobraževanju odraslih
Rosanna Barros opozarja, da brez raziskav ni dobre izobraževalne politike. A slabi delovni pogoji v akademskem svetu to povezavo otežujejo.
Raziskave in praksa ne moreta obstajati brez politične volje in virov, poudarja Lorenz Lassnigg.

Nova članica uredniškega odbora, Nataša Potočnik pa izpostavlja ključno vlogo izobraževanja odraslih pri opolnomočenju posameznikov, zmanjševanju neenakosti in spodbujanju aktivnega državljanstva.
Tokrat že napovedujejo naslednjo tema v ELM: Prilagodljive učne poti. Serijo začenjajo s prepričljivim primerom s Ferskih otokov. Predstavili bodo projekt, ki vlaga v izobraževanje mladih s posebnimi potrebami. Druga zgodba predstavlja virtualni muzej, ki podpira odrasle učence pri razvijanju pismenosti s pomočjo pripovedovanja zgodb.
Vabimo vas, da pobrskate po aktualnih in preteklih člankih revije ELM. Imate navdihujoč projekt? ELM Magazine vabi k deljenju zgodb! Pišite na elm@kvs.fi.
Prijetno branje vam želimo!