Andragoški center Slovenije

Andragoški

Prekoči do vsebine

a/a

13. 5. 2025

Iz najnovejšega novičnika ELM: o raziskavah, vodenju in prožnih učnih poteh

V aprilski številki novičnika spletne revije ELM razmišljajo o povezovanju med raziskovanjem, prakso in oblikovanjem politik v izobraževanju odraslih

Rosanna Barros opozarja, da brez raziskav ni dobre izobraževalne politike. A slabi delovni pogoji v akademskem svetu to povezavo otežujejo.

Raziskave in praksa ne moreta obstajati brez politične volje in virov, poudarja Lorenz Lassnigg.

Kolaž slik, ki prikazuje avtorje aprilskih člankov v reviji ELM Magazine 2025.

Nova članica uredniškega odbora, Nataša Potočnik pa izpostavlja ključno vlogo izobraževanja odraslih pri opolnomočenju posameznikov, zmanjševanju neenakosti in spodbujanju aktivnega državljanstva.

Tokrat že napovedujejo naslednjo tema v ELM: Prilagodljive učne poti. Serijo začenjajo s prepričljivim primerom s Ferskih otokov. Predstavili bodo projekt, ki vlaga v izobraževanje mladih s posebnimi potrebami. Druga zgodba predstavlja virtualni muzej, ki podpira odrasle učence pri razvijanju pismenosti s pomočjo pripovedovanja zgodb.

Vabimo vas, da pobrskate po aktualnih in preteklih člankih revije ELM. Imate navdihujoč projekt? ELM Magazine vabi k deljenju zgodb! Pišite na elm@kvs.fi.

Prijetno branje vam želimo!

© 2025 Andragoški center Slovenije. Vse pravice pridržane.

Avtor: Creatim

Skip to content