Andragoški center Slovenije

Andragoški

Prekoči do vsebine

a/a

30. 1. 2025

Iz 14. številke glasila UIL Library Alert

Vabljeni k raziskovanju člankov, predstavljenih v 14. številki glasila UIL Library Alert! Navajamo le nekaj poudarkov in vire, ki vas bodo navdihnili.

Avtorica Cindy Hanson v članku v reviji International Journal of Lifelong Education raziskuje, kako nove prakse državljanske vzgoje vplivajo na enakost spolov in socialno vključenost. Pri tem izpostavlja dekolonialne in feministične pristope.

Raziskava RegALE je bila izvedena v 21 evropskih državah. Poudarja potrebo po boljšem sodelovanju med oblikovalci politik, praktiki in raziskovalci za vključujoč in učinkovit sistem izobraževanja odraslih v Evropi. O njen lahko berete v ELM Magazine.

Mozaik naslovnic virov in citata iz članka, predstavljenih v UIL Library Alert št. 14.

V posebni številki revije “Compare” so objavljeni članki o tem, kako religija oblikuje domorodne družine v Nepalu in Etiopiji, ter prispevki o medgeneracijskem učenju.

Placidius Ndibalema v reviji Cogent Education raziskuje, kako digitalna pismenost vpliva na razvoj ključnih kompetenc 21. stoletja v visokem šolstvu podsaharske Afrike.

Vsaka od teh publikacij ponuja dragocene vpoglede v napredek izobraževanja odraslih in inovacije na področju vseživljenjskega učenja.

© 2025 Andragoški center Slovenije. Vse pravice pridržane.

Avtor: Creatim

Skip to content