a/a
29. 11. 2024
Govoriti moramo o spretnostih, ne nazivih!
UIL Library Alert opozarja na številne zanimive prispevke, vezane na izobraževanje odraslih, ki so izšli v različnih strokovnih in znanstvenih revijah. Nekateri obravnavajo tematiko manjšin, temnopoltih in verskih skupnosti. Tu izpostavljamo štiri objave, zanimive za izobraževalce odraslih.
Pred kratkim je izšla najnovejša številka revije International Review of Education. Prispevek Psihološka pomoč učiteljem v izrednih razmerah utemeljuje učinkovitost zagotavljanja psihološke podpore učiteljem v ekstremnih situacijah, da bi optimizirali ravnovesje psihološke in pedagoške komponente v njihovi poklicni dejavnosti.
V 7. številki revije Journal of Vocational, Adult and Continuing Education and Training je objavljen prispevek z naslovom Starejši učeči se kot digitalni državljani. Avtorji so v intervjujih ugotavljali njihove izzive in potrebe, ko se udeležujejo spletnih izobraževanj. Ugotovitve razkrivajo, da starejši potrebujejo posebne ravni učne pomoči, medgeneracijsko in sodelovalno učenje, mentorstva in podporo pri uporabi digitalnih tehnologij.

V reviji ELM je objavljeno mnenje Christopha Bretgelda, soustanovitelja amsterdamskega podjetja SkillLab. Organizacija sodeluje z javnimi in zasebnimi organizacijami, ki ljudem pomagajo najti ustrezne zaposlitve in izobraževanje. Njegovo sporočilo je jasno: »Govoriti moramo o spretnostih, ne nazivih.«
V reviji Computers & Education so objavili rezultate zanimive raziskave, kako uvrstitve (visoka proti nizki) in konkurenčnost lastnosti učencev (visoka proti nizki) vplivajo na učenje v izobraževalni igrifikaciji.
Izkazalo se je, da imajo učenci z različnimi ravnmi tekmovalnosti od uvrstitev na lestvici različne koristi. Skupina avtorjev prispevka Personalizacija v izobraževalni igrifikaciji je ugotovila, da ima rangiranje učencev stabilen učinek na njihova čustva, manj tekmovalne učence so visoka mesta na lestvici spodbudila h krepitvi učnih aktivnosti, nizke uvrstitve pa so motivirale učence, ki so bolj tekmovalno naravnani.
Celoten novičnik s celo vrsto zanimivih prispevkov najdete tukaj. Vabljeni k branju.