Andragoški center Slovenije

Andragoški

Prekoči do vsebine

a/a

14. 2. 2022

Dvojna številka UIL Bulletin

David Atchoarena, direktor Inštituta za vseživljenjsko učenje (UIL) pri Unescu, nas uvodoma popelje skozi vsebino tokratne dvojne številke:

»Ob začetku novega leta želimo poudariti vrednost vseživljenjskega učenja, ki so jo izrazili člani Unescove globalne mreže učečih se mest ob mednarodnem dnevu izobraževanja ZN, in dosežke zaporniških knjižnic v latinskoameriških državah. Predstavljamo tudi vlogo Unescovega inštituta za vseživljenjsko učenje pri krepitvi izobraževalnega sistema v Slonokoščeni obali, krepitvi alternativnega in neformalnega izobraževanja v arabskih državah in še veliko več.«

Tokrat še posebej vabimo k branju bloga z naslovom Mesta so ključna za spremembo smeri in preoblikovanje izobraževanja (Cities are Key to Changing Course and Transforming Education). Pandemija COVID-19, ki je povezana z eksistenčno grožnjo podnebne krize, je pospešila tudi neenakosti med ljudmi. Edina pot naprej je preoblikovanje naše prihodnosti. Pri tem imajo mesta pomembno vlogo, piše Stefania Giannini, pomočnica generalnega direktorja za izobraževanje pri Unescu. Spletni dnevnik je objavljen na URBANET-u, ki je zasnovan kot digitalni blog. Že od leta 2016 spodbuja mednarodni dialog o razvojnih dejavnostih po vsem svetu in izmenjuje strokovno znanje na področjih občinskega in lokalnega upravljanja, trajnostnega urbanega razvoja in decentralizacije.

Poleg omenjenega novičnik ponuja dostop do zanimivih zbirk podatkov, objavljenih na spletni strani UIL. Vse prispevke, objavljene v najnovejšem novičniku, najdete na spletu, kjer se lahko nanj naročite.

© 2022 Andragoški center Slovenije. Vse pravice pridržane.

Avtor: Creatim

Skip to content