Andragoški center Slovenije

Andragoški

Prekoči do vsebine

a/a

2. 3. 2021

ALADIN Online Alert predstavlja ključne publikacije

Februarski mesečni novičnik Unescovega Inštituta za vseživljenjsko učenje (UIL)  osvetljuje dejavnosti, projekte in publikacije, ki poudarjajo pomen vseživljenjskega učenja. Na prvo mesto svoje tokratne predstavitve postavljajo posebno izdajo znanstvene revije International review of education. Ta je v celoti posvečena učenju in izobraževanju v času pandemije covida-19.

Objavljajo povezavo na publikacijo Mednarodnega sveta za izobraževanje odraslih (ICAE). Naslovljena je Izobraževanje in učenje odraslih – ker prihodnost ne more čakati. Na 16 straneh so predstavljeni izzivi in koncepti izobraževanja odraslih, njegova vključenost v vseživljenjsko učenje, vsebina, prednosti in obseg izobraževanja odraslih ter povezovanje tega področja z drugimi sektorji.

Posredujejo tudi poročilo o Globalnem festivalu učenja, ki je med 1. in 4. septembrom 2020 potekal po svetu, vključujoč 20 partnerjev.

UNESCO je objavil Praktični vodnik za priznavanje znanja. Namenjen je visokošolski stopnji, vendar nedvomno vsebuje informacije, ki jih lahko prenesemo na druge stopnje in vrste izobraževanja. V priročniku je pojasnjena povezava med priznavanjem spretnosti in Cilji trajnostnega razvoja. Podani so odgovori na najpogostejša vprašanja. Pojasnjeni so razlogi za priznavanje ter glavni pojmi in definicije.

Novičnik vsebuje tudi tradicionalne rubrike: Učenje odraslih, Pismenost odraslih, Vseživljenjsko učenje, poklicno in strokovno izobraževanje in usposabljanje. Dostop do novičnika je na spletni strani ALADIN, kjer se lahko nanj tudi naročite.

© 2024 Andragoški center Slovenije. Vse pravice pridržane.

Avtor: Creatim

Skip to content