Andragoški center Slovenije

Andragoški

Prekoči do vsebine

a/a

5. 5. 2021

ALADIN Online Alert izpostavlja številne aktualne publikacije

Aprilski ALADIN, ki ga pripravlja Inštitut za vseživljenjsko učenje pri UNESCO, opozarja na številne zanimive dokumente in publikacije. Mednarodni svet za izobraževanje odraslih (ICAE) je pred kratkim izdal publikacijo o financiranju izobraževanja in učenja odraslih (ALE) s podnaslovom Pot naprej: kaj deluje, kako in zakaj. Avtorica Katarina Popovič v njej razmišlja o namenih in izzivih financiranja izobraževanja in učenja odraslih, prikazuje primere dobrih praks z različnih delov sveta in predlaga konkretne rešitve tako za javni kot zasebni sektor.

Najnovejša publikacija OECD je izšla februarja in prinaša primere dobrih praks v zagotavljanju kakovosti neformalnega izobraževanja. Namenjena je tako izobraževalcem kot nosilcem politik in odločevalcem, saj je v obdobju po pandemiji izobraževanje odraslih orodje za okrevanje družbe.

Kako je z razvojem spretnosti v času pandemije in kako nanj vpliva umetna inteligenca? O tem sta pred kratkim izšli dve publikaciji. Obe se nanašata predvsem na področje poklicnega in strokovnega izobraževanja in usposabljanja, spoznanja pa lahko nedvomno prenesemo na izobraževanje odraslih. O krepitvi spretnosti pa govori tudi Poročilo o Tednu vseživljenjskega učenja, ki ga je decembra 2020 organizirala Platforma za vseživljenjsko učenje (LLLP) in ga naslovila Vseživljenjsko učenje za trajnostno družbo.

Navajamo le nekaj poudarkov, ALADIN Online Alert prinaša tudi tradicionalne rubrike: Izobraževanje odraslih, Pismenost odraslih, Vseživljenjsko učenje ter Poklicno in strokovno izobraževanje in usposabljanje.

Vabimo vas, da si pretekle izdaje ogledate na spletu, kjer se lahko na glasilo tudi naročite.

© 2024 Andragoški center Slovenije. Vse pravice pridržane.

Avtor: Creatim

Skip to content