a/a
10. 11. 2025
Začenja se vseslovenska medijska kampanja Lahko.si
Kdaj ste se nazadnje nečesa naučili? Učenje nas spremlja vse življenje. Včasih se učimo iz knjig, drugič od ljudi, pogosto iz izkušenj.
Danes začenjamo vseslovensko medijsko kampanjo Lahko.si, ki bo trajala vse do konca leta.

Radovednost je kot mišica, ki jo je vredno negovati in krepiti tudi v odraslih letih. Z gibanjem in kampanjo Lahko.si gradimo skupnost radovednih ljudi. Delimo zgodbe, spodbujamo učenje in poudarjamo pomen znanja v vseh življenjskih obdobjih.
S kampanjo ozaveščamo o pomenu vseživljenjskega učenja in opogumljamo: “Nikoli ni prepozno, da odkrijemo, kar nas veseli in nam odpira nove poti!”
Do konca leta bo sporočilo lahko si, kar želiš – če se učiš prisotno povsod okoli nas: na televiziji, radiu, spletu, v tiskovinah in na zunanjih oglasnih površinah po vsej Sloveniji.
Kampanja Lahko.si je del projekta Ozaveščanje za vseživljenjsko učenje. Vodimo ga na Andragoškem centru Slovenije, sofinancirata pa ga Republika Slovenija in Evropska unija. Pri projektu sodeluje tudi 12 Lahko.si regijskih koordinatorjev oz. lokalnih glasnikov gibanja vseživljenjskega učenja. V lokalnem okolju povezujejo partnerje, spodbujajo razvoj priložnosti za učenje in krepijo pomen znanja za vse generacije.

ACS je z izvajanjem projekta dobil priložnost dvigniti splošno zavedanje o pomenu učenja in tako prispevati k povečevanju vključenosti odraslih v vseživljenjskem učenju. Veseli smo, da lahko to priložnost uresničujemo skupaj z mrežo koordinatorjev in vseh njihovih partnerjev.

Letos medijsko kampanjo Lahko.si s posebno pozornostjo usmerjamo v mlajše odrasle z nižjo stopnjo izobrazbe, ki šele iščejo svoj prostor v svetu.
Hkrati seveda nagovarjamo vse odrasle h koraku naprej, do novih priložnosti za osebni in poklicni razvoj.
S kampanjo vabimo na portal Lahko.si, kjer lahko najdete ideje, navdih, podporo in priložnosti za nova znanja, spretnosti in druženje – od tečajev in delavnic do brezplačnih svetovalnih storitev po vsej Sloveniji.
Ko raziskujemo, delimo izkušnje in odkrivamo nove teme, gradimo skupnost. Bolje razumemo druge, se lažje vključujemo v pogovor in prispevamo k družbi, ki razmišlja – ne le sledi.