a/a
15. 9. 2025
Avgustovski novičnik ELM Magazine v znamenju digitalne vključenosti in prožnega učenja
V poletni številki ELM izpostavljajo dve veliki temi: kako zagotoviti bolj prilagodljive možnosti za učenje in kako preprečiti digitalno izključenost.
Učenje mora biti bolj prilagodljivo
Ekonomistka OECD Elif Bahar opozarja, da odrasli delavci nujno potrebujejo posodobljene veščine. A ovire, kot so čas, stroški in dostop, ostajajo velike. V svojem prispevku ponuja možne poti, kako programe usposabljanja narediti bolj prožne in dostopne.

Karierni svetovalci proti digitalni izključenosti
Na Norveškem so razvili poseben program za zaposlene v javni upravi. Ta jim pomaga pri zagotavljanju prilagojene podpore prebivalcem, ki nimajo znanja za samostojno uporabo digitalnih storitev. Projekt, ki ga vodi Gudrun Totland Raddatz, je že pritegnil pozornost vodilnih in odločevalcev.
Ali tudi vi izvajate projekt, ki bi lahko navdihnil druge? Revija ELM vabi, da ga predstavite in spodbudite k učenju in spremembam. Pišite na naslov: elm@kvs.fi.