a/a
9. 7. 2025
Junijski novičnik UIL: Poudarki in priložnosti vseživljenjskega učenja
UNESCO Inštitut za vseživljenjsko učenje (UIL) v junijski številki svojega glasila poroča o svojih aktualnih dejavnostih in napredku pri spodbujanju vseživljenjskega učenja.
Stalni odbor UIL je pregledal delo in podal usmeritve za načrt dela 2026. Člani so pohvalili opravljeno delo in vpliv UIL na krepitev znanja, svetovanje politikam in izmenjavo znanja.
Sodelovanje s Švedsko in Norveško se nadaljuje in omogoča projekte, ki krepijo pismenost, zelene spretnosti in dostop do učenja v kriznih razmerah.
Na Konferenci o trajnosti v Hamburgu je bilo dogovorjeno, da bodo mesta vodila boj proti podnebnim spremembam s pomočjo vključujočega vseživljenjskega učenja.

Mesto Cork je praznovalo 20 let Festivala učenja z več kot 420 dogodki. UIL je tam sodeloval, direktorica UIL pa se je srečala tudi z irskim premierjem.
Izpostavljajo pomen vključevanja tradicionalnega znanja avtohtonih skupnosti v izobraževalne sisteme. Oglejte si intervju s Tarcilo Rivera Zea.
Med dogodki ne spreglejte delavnice v Šanghaju o učiteljih kot vseživljenjskih učencih ter spletnih seminarjev o finančni pismenosti in vlogi učiteljev pri vseživljenjskem učenju.
V zgodbi iz Belfasta so izpostavili, kako mesto skozi programe usposabljanja za delo spreminja življenja ljudi.
Med publikacijami izpostavljajo novo številko revije International Review of Education o vseživljenjskem učenju v kriznih razmerah in letno poročilo UIL za leto 2024.
Vabimo k branju celotne številke, saj v ta pregled še zdaleč nismo zajeli vsega.