a/a
29. Feb. 2020
Študijski krožki kot primer dobre prakse skupnostnega izobraževanja – petkovo srečanje
Na našem drugem letošnjem petkovem srečanju, ki bo potekalo 28. februarja 2020 bo tekel pogovor o študijskih krožkih (ŠK) in njihovih izzivih za prihodnost.
V sodelovanju z dr. Nevenko Bogataj bo srečanje moderirala dr. Nives Ličen iz Filozofske fakultete v Ljubljani, ŠK bomo osvetlili tudi z vidika medgeneracijskega sodelovanja.
Vsak študijski krožek je zgodba zase, saj je medsebojno dopolnjevanje v študijskem krožku, med ŠK (kar je delno vloga ACS) in v lokalnih okoljih vedno določeno s sodelujočimi in njihovimi izkušnjami.
Ta nedeljiva celota je sicer dobro predstavljena s številkami, ki pa prezrejo bistvene elemente: vezi/odnose/izkušnje/znanje.
To je s slikami skušala sporočiti razstava ob njihovi 25-letnici v Tivoliju, z besedami pa nedavno izdani zbornik Kako obogateti.
Uspeh ŠK torej sloni na funkcionalnosti povezav med strukturnimi elementi, tudi npr. med generacijami.
ŠK so le primer, na katerem spoznavamo, da na participacijo manj vplivajo merljivi elementi npr. denar in formalnosti kot smiselne in pravične odločitve, ki pa so težje merljive in dinamične.
Izobraževanja: